Datele de identificare ale comerciantului
SC Cristal SRL, are sediul social in Str.Letea nr 2 BACAU, ROMANIA si inregistrata la Oficiul Registrul Comertului sub nr. J04/21/1992, CUI 951839, atribut fiscal RO,
IBAN : RO48INGB0000999907420741
Banca: ING BANK NV
Capital Social: 52000 LEI
Modalitati de achizitionare a produselor.
Puteti comanda produsele noastre fie online (adaugand produsele dorite in cos si urmand pasii de finalizare a comenzii), fie prin asistenta telefonica (apelati numarul cu tarif normal afisat pe prima pagina a site-ului).
Vanzatorul si furnizorii sai isi rezerva dreptul sa modifice specificatiile tehnice ale produselor fara o notificare prealabila.
Imaginile produselor sunt prezentate in cadrul magazinului online cu titlu de exemplu si pot fi diferite fata de produsele livrate prin culoare, accesorii, aspect, etc.
Caracteristicele tehnice si specificatiile produselor se regasesc pe fisa fiecarui produs in parte primit de la producator ,eventualele erori pe site fiind rezolvate amiabil ajungandu-se pana la returnarea lor vanzatorului.
Modalitati de plata
1. Transfer bancar
2. Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Visa Electron/Maestro/MasterCard).
3. Plata cash ramburs la curier SAMEDAY Romania.
Dreptul de retragere
Aveti dreptul de a va retrage din prezentul contract, fara a preciza motivele, in termen de 30 zile.
Conform legislatiei in vigoare, perioada de retragere expira dupa 15 zile începand de la ziua la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor.conform legislatiei in vigoare ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ nr. 140 din 28 decembrie 2021
Acest lucru se refera la persoane fizice, la persoane juridice dreptul de retragere nu este reglementat in lege si Cristal srl ofera posibilitatea primirii de catre client a unui voucher pentru suma platita sau schimbarea produselor numai daca sunt conforme si Societatea nu are parte de vina conform facturii ce tine loc de contract vanzare cumparare la distanta intre doua persoane juridice.
Astfel conform legislatiei in vigoare, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul prin cerere de retur ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 15 zile de la primirea sa. In mod voluntar, S.C.Cristal srl va ofera posibilitatea de a returna produsul intr-o perioada mai mare decat cea impusa de lege, respectiv in 30 de zile calendaristice. In cazul renuntarii la cumparare in termenul de 16 de zile oferit suplimentar , deci dupa cele 15 zile prevazute de lege, returul va fi acceptat doar in cazul in care produsul/produsele se afla in stare de nou.
Produsele ce prezinta urme de folosire/uzura nu vor fi acceptate decat in masura in care dumneavoastra va asumati integral costurile aducerii acestora in stare de nou.
Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca, de exemplu, o scrisoare trimisa online, e-mail. In acest scop, puteti folosi formularul de retur selectand optiunea “Doresc sa returnez un produs”. Folosirea lui nu este insa obligatorie.
De asemenea, puteti completa si transmite electronic formularul standard de retragere accesand acest link, sau orice alta declaratie neechivoca. Daca folositi aceasta optiune, va vom transmite fara intarziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere.
Va rugam sa returnati produsul in aceeasi stare in care a fost livrat (in cutia originala a produsului cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Orice defect vizibil constatat de operatorii S.C. Cristal S.R.L in cazul produselor returnate, nu pot fi asumate de S.C. Cristal S.R.L pentru expeditiile prin curier, in cazul in care nu ne-ati informat cu privire la existenta acestora in termen de maxim 24 de ore de la receptie, decat in cazul in care producerea acestora era inevitabila in determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produsului.
Asadar, in cazul in care produsul nu este returnat in starea in care a fost livrat impreuna cu accesoriile incluse sau prezinta vicii vizibile cu ochiul liber ce nu sunt precizate in procesul verbal incheiat cu agentul curier la momentul receptiei sau despre care nu ne-ati informat in termen de maxim 24 de ore de la receptie, consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu poate fi descurajanta pentru consumatori in a-si exercita dreptul de retragere.
Te rugam ca produsele pe care le returnezi sa fie resetate la valorile din fabrica, fara a fi securizate cu cont de utilizator si parola. In cazul in care resetarea nu a fost efectuata inainte ca produsul sa ajunga la noi, se va retine din contravaloarea produsului suma de 100 lei + TVA, aceasta suma reprezentand taxa de aducere a produsului la statusul de nou.
Daca produsul sufera deteriorari pentru care consumatorul este responsabil, ne rezervam dreptul de a solicita o diminuare a valorii produsului pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Acesta clauza se aplica ORDONANȚA DE URGENȚĂ nr. 140 din 28 decembrie 2021, in cazul achizitionarii de produse folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ nr. 140 din 28 decembrie 2021.
Contravaloarea costului direct al transportului pentru returul produsului va fi suportata de dumneavoastra, urmand ca aceasta sa fie achitata la expedierea coletului direct agentului companiei de curierat la tariful standard perceput de firma de curierat pentru expeditia respectiva.
Tariful expeditiei se poate calcula pe site-ul curierului. Va rugam sa utilizati pentru returnare compania SAMEDAY ca recomandare dar nu este obligatoriu.
Produsul pe care doriti sa il returnati va fi expediat catre punctul nostru de lucru din Strada Aleccu Russo nr 88 Bacau.
Odata realizata receptia returului de catre S.C. Cristal S.R.L, produsul returnat va fi transmis catre service-ul autorizat de producator pentru verificarea produsului si a originii acestuia si a starii in care acesta se afla. In cazul in care service-ul autorizat va constata deteriorari pentru care clientul se face responsabil, service-ul autorizat va intocmi un proces verbal in care se vor mentiona aceste deteriorari si costul necesar pentru remedierea acestora si readucerea produsului in stare de nou. Societatea noastra va inainta consumatorului o copie a procesului verbal intocmit de service-ul autorizat si va emite o factura pe numele consumatorului pentru suma ce este precizata in procesul verbal. S.C. Cristal S.R.L va rambursa consumatorului diferenta dintre pretul pe care consumatorul l-a achitat pentru produsul returnat si factura emisa in baza procesului verbal intocmit de serviceul autorizat.
Rambursarea banilor catre dumneavoastra se va realiza imediat ce se va receptiona fizic produsele la vanzator, prin transfer bancar, direct in contul persoanei ce este mentionata la rubirica “Beneficiar” pe factura in baza careia a fost achizitionat produsul.
PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
CONFORM REGULAMENTULUI EUROPEAN GDPR 679/2016 PENTRU PROTECȚIA PERSOANELOR CU PRIVIRE LA PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL ȘI PROTECȚIA VIEȚII ÎN SECTORUL COMUNICAȚIILOR ELECTRONICE, rovision.ro ARE OBLIGAȚIA DE PRELUCRA DATELE PERSONALE FURNIZATE DE UTILIZATORI ÎN CONDIȚII DE SIGURANȚĂ ŞI NUMAI PENTRU SCOPURILE SPECIFICATE.
MOTIVELE COLECTĂRII DATELOR CU CARACTER PERSONAL SUNT: GESTIUNEA ECONOMICO-FINANCIARĂ, RECLAMA, MARKETINGUL, PUBLICITATEA, STATISTICA, SERVICIILE DE COMUNICAȚII ELECTRONICE, INFORMAREA CLIENTULUI PRIVIND SITUAȚIA CONTULUI SĂU DE PE rovision.ro , INFORMAREA CLIENȚILOR ȘI STAREA COMENZILOR.
IN URMA CONSIMTĂMÂNTULUI DVS. EXPRES PUTEȚI PRIMI COMUNICARI COMERCIALE DESPRE OFERTE PROMOȚIONALE, DISCOUNTURI, CONCURSURI SAU INFORMAȚII DESPRE PRODUSELE ȘI SERVICIILE NOASTRE PRIN INTERMEDIUL POȘTEI SAU PRIN MIJLOACE ELECTRONICE.
AVEȚI DREPTUL DE A SOLICITA IN MOD GRATUIT ACCESAREA, MODIFICAREA, ȘTERGEREA DATELOR DVS. PERSONALE ÎN ORICE MOMENT. PENTRU ACEASTA, NE PUTEȚI, DE ASEMENEA, CONTACTA PRIN INTERMEDIUL FORMULARULUI DE CONTACT DE PE SITE.
COMPLETAREA DE CĂTRE UTILIZATOR A FORMULARELOR DE PE SITE ECHIVALEAZĂ CU ACCEPTAREA NECONDIȚIONATĂ A INCLUDERII ACESTOR DATE ÎN BAZA DE DATE ROVISION.RO ȘI A UTILIZĂRII ŞI PRELUCRĂRII ACESTORA DE CĂTRE rovision.ro, AFILIAȚI ȘI COLABORATORI, PENTRU DESFĂȘURAREA ACTIVITĂȚILOR ENUMERATE MAI SUS, INCLUSIV, DAR NELIMITÂNDUSE LA FURNIZORII DE SEVICII DE MARKETING, CURIERAT ŞI SERVICII DE PLATĂ.
Adresa de email va fi gestionata pentru evaluarea serviciilor oferite in interes legitim. Va puteti exprima dezacordul la datele noastre de contact. Adresa de email va fi stocata de Compari.ro, in calitate de persoana imputernicita (Online Comparison Shopping kft, 1074 Budapesta, Rákóczi út 70-72) pentru transmiterea unui chestionar de evaluare.
Certificat de garantie
SC Cristal SRL declara pe proprie raspundere ca produsele comercializate corespund documentatiilor de executie ale fabricantilor, fapt atestat prin certificatele de calitate emise de producatori.
SC Cristal SRL acorda o garantie comerciala pe o perioada de 24 de luni.
Service-ul este asigurat in perioada de garantie de catre vanzator. Orice defectiune aparuta in perioada de garantie, datorita unei cause neimputabile beneficiarului, va fi remediate de vanzator (prin reparatre sau inlocuirea subansamblelor defecte), gratuit, la departamentul de service din Bacau Str Alecco Russo nr 88.Service-ul post-garantie se efectueaza tot la sediul firmei contracost.Reparatia va fi facuta in termen intre 2-15 zile de la constatarea defectiunii. In cazul in care, datorita lipsei unor componente, defectiunea nu poate fi remediate in termenul sus mentionat, perioada de garantie se va prelungi cu perioada in care echipamentul nu poate fi folosit de beneficiar fara ca aceasta perioada sa depaseasca 10% din perioada de garantie. Vanzatorul nu răspunde pentru pierderile colaterale urmare a riscurilor previzibile ce deriva din utilizarea produselor hardware, software(ex. pierderea informaţiilor, a datelor sau a imaginilor pe care beneficiarul le are stocate in DVR, beneficiarul având sarcina salvării periodice a datelor ce-i aparţin, astfel incat, daca este cazul, vânzătorul sa poată formata HDD-ul si instala programe de test si/sau cele existente in factură la momentul vânzării). Răspunderea firmei vanzatoare este a repara sau înlocui produsul, constatat defectul (sau părţile acestuia), răspunderea fiind limitata la valoarea preţului de vânzare al produsului.
Pentru informatii suplimentare va rugam vizitati aceasta pagina: Formular de garantie
Modalitati de asigurare a garantiei:
Produsele comercializate pe site-ul nostru beneficiaza de garantia legala de conformitate.
Garantia se acorda pentru produsele comercializate de SC Cristal SRL ale caror instructiuni de utilizare au fost respectate intocmai. Nu se asigura garantie pentru produsele deteriorate din cauza nerespectarii instructiunilor de utilizare, intretinere si manipulare cat si a interventiei neautorizate asupra acestora.
Orice reclamatie va fi insotita de datele de indentificare ale consumatorului, factura fiscala (copie), de certificatul de garantie si de chitanta eliberata de catre operatorul de servicii postale (curier), in cadrul termenului de garantie mentionat in instructiunile de utilizare ale produsului.
Pentru a evita deteriorarea produselor pe transport este recomandat sa le impachetati adecvat, daca este posibil in ambalajul original.
Dumneavoastra trebuie sa sunati la SAMEDAY CURIER pentru ridicarea coletului sau puteti sa il duceti personal la sediu. Produsele se trimit catre sediul Cristal srl Bacau str Alecco Russo nr 88 cu plata conform contractului nostru cu firma de curierat.
Costurile de transport pentru produsele aflate in garantie vor fi suportate integral de catre Cristal srl daca se confirma nefunctionalitatea produsului din cauze de fabricatie. In cazul in care nu va aflati in aria de acoperire a SAMEDAY CURIER, va rugam contactati unul din operatorii nostri pentru a trimite o firma de curierat sa va ridice coletul.
In cazul in care doriti sa trimiteti coletul cu alta firma de curierat, este recomandat sa ne anuntati in prealabil. In acest caz costurile de transport vor fi suportate de dumneavoastra.
Politica de confidentialitate
Această politică se referă la modul în care utilizăm informațiile personale. Luăm în serios intimitatea dumneavoastra și vom lua toate măsurile pentru a va proteja informațiile personale. Orice informație cu caracter personal primita va fi utilizata doar pentru a îndeplini comanda, și poate fi utilizată în scopuri analitice interne. Nu vom vinde sau redistribui informațiile dvs. pentru oricine.
Drepturi de autor
Intregul continut al site-ului rovision.ro – imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica web, email-uri, scripturi, programe si alte date – este proprietatea CRISTAL SRL si a furnizorilor sai si este aparat de Legea pentru protectia drepturilor de autor (legea nr. 8/1996) si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul CRISTAL SRL a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare.
Domeniul rovision.ro este detinut de catre CRISTAL SRL. Utilizarea acestei marci, a domeniului sau a numelor de comercializare, siglelor si emblemelor, in forma directa sau “ascunsa” (de tipul, dar nu limitat la, meta taguri sau alte tehnici de indexare, cautare web) fara permisiunea prealabila scrisa este interzisa si se pedepseste conform legii.
Cristal SRL respecta drepturile de proprietate intelectuala. Reclamatiile cu privire la drepturile de incarcare intelectuala se vor trimite la adresa marketing@rovision.ro .
Cristal SRL își rezervă dreptul de a schimba rolul utilizatorilor cu rol de revânzător la rol de client dacă aceștia nu au făcut nici o comandă în ultimile 90 de zile.
Gestionarea Erorilor de Preț
În situația apariției unor eventuale erori în funcționarea www.rovision.ro sau a sistemului de gestionare, inclusiv erori umane, care conduc la modificarea prețului și la apariția unui preț derizoriu sau mai mic, neconform cu prețul mediu de vânzare stabilit de către Vânzător își rezervă dreptul de a anula comanda, iar clienții care au plasat comenzi vor fi notificați telefonic, prin email sau SMS despre această situație. Cumpărătorul acceptă și consimte că nu va avea dreptul de a se opune sau de a formula orice alte pretenții referitoare la produsele care au făcut obiectul comenzilor ce rezultă din erori de funcționare, inclusiv erori umane.
Sesizari si reclamatii
Daca intampinati orice problema legata de comanda care nu poate fi rezolvata prin intermediul metodelor obisnuite de contact (telefon/formulare garantie si retur/email) puteti solicita conciliere suplimentare cu Dorcioaia Petre la adresa de email dorcioaia.petre@rovision.ro.
rovision.ro isi REZERVĂ DREPTUL DE A ACTUALIZA SAU MODIFICA TERMENII ŞI CONDIŢIILE ÎN ORICE MOMENT, FĂRĂ O NOTIFICARE PREALABILĂ.